20110602 你睇我唔到:十一歲出武俠小說的癲青

文牽,真名謝子軒,今年十九歲(1992年出生)。其實,他在十一歲就出版第一本武俠小說,叫《紫金神刀》。他媽的,真夠癲。

 

後來,在十三歲,就推出了下面的東西。

本篇發表於 你睇我唔到。將永久鏈結加入書籤。

7 Responses to 20110602 你睇我唔到:十一歲出武俠小說的癲青

  1. Natalie 說道:

    真係好厲害!!!

  2. WAIYING 說道:

    你好啊陳強, 我想問琴日你讀果篇文章篇名係咩啊?
    琴日聽完覺得佢見解真係好好, 今日想搵黎睇睇但唔記得左個名呢。

  3. WAIYING 說道:

    感謝你啊!
    另外我想問我是可以透過cr2chankeung@gmail.com這個電郵聯絡你嗎?
    前一陣子我發過電郵詢問可否跟你做個訪問的事,不知道你有收到嗎?

  4. Vin 說道:

    I really like the last story u just told about 64! and of course your documentary on Shanghai! (sorry nt sure where else to leave this comment!)

    is it possible for you to share some other stories on this topic?!

    Cheers Vin x

  5. BlackTa 說道:

    這個有才的男生,聲線也好聽。

發表迴響

