20110413 《你睇我唔到》今晚嘉賓:騙財塔羅師

騙財塔羅師叫龜龜GRACE!
下面是她叫我畫的畫,說可以從中猜到我的心理啊!(給她發現了我是變態的?)
內容究竟是什麼呢?她又用了什麼心理技巧呢?就要聽星期三五的《你睇我唔到》了!呵呵!(即4月13日及15日深夜一至二。)

上圖:Grace龜龜叫我畫「屋樹人」,我就畫了上面的圖!

上圖:Grace龜龜還出了自己的唱片!:-0

上圖:Grace龜龜叫我畫自己的「過去」與「將來」,上圖是「過去」。

上圖:這就是我畫的「將來」,不過我花光了時間去畫「過去」,「將來」就畫得比較HEA了!:-0

上圖:Grace龜龜的書,暫未出街的,她說很快會出街了。

哎呀!有什麼要找她,就自己來吧!呵呵!我不做中間人了。

本篇發表於 你睇我唔到。將永久鏈結加入書籤。

10 Responses to 20110413 《你睇我唔到》今晚嘉賓:騙財塔羅師

  1. BlackTa 說道:

    你未來的畫,透露了你是同性戀的。

  2. Edwin Lai 說道:

    占卜=信就有,不信就無
    占卜=對就信,不對就唔信
    占卜=0岩聽信,唔0岩聽就唔信
    Finally
    占卜=自我內心反映

  3. ELLA WONG 說道:

    唔係個個占卜師都係騙人的, 我跟客人占卜時甚至唔會望佢, 不會有眼神接觸, 直到清楚牌面的指示後才會望對方, 咁先至唔會比客人影響到占卜結果.

  4. jas 說道:

    2幅畫都畫得好HEA

  5. Joy 說道:

    我5係讀心理,也5係佔卜師,但應該5難看出你是一個非常之以自我為中心的人,同埋你晚年應該5係好掂,連屋都無,不過果個可能係你間屋的后花園。仲有就係,為何沒有現在?

發表迴響

