20110404 香港精神大使 梁欣欣

今晚的《你睇我唔到》,有香港精神大使梁欣欣。

本篇發表於 你睇我唔到。將永久鏈結加入書籤。

7 Responses to 20110404 香港精神大使 梁欣欣

  1. Wilson 說道:

    加油, 祝你成為成功設計師!

  2. Suki Jai 說道:

    VICY..你的堅毅..真的不渺小!!!
    加油!!我相信每一個認同你的.都總會輕聲對你說一句加油!!!!
    人有夢想..有目標!!就可以一路向前行:)
    給力啊!!!加油!!!

  3. pete 說道:

    你很厲害, 加油!

  4. Smarties 說道:

    欣欣!加油!撐你呀!

  5. Clairol 說道:

    欣欣:我愛妳呀! 妳真的很厲害,妳的故事令我非常感動, 自我反思. 多謝妳。 妳要努力加油。

  6. Nick 說道:

    欣欣
      我也是一個通宵的設計師,現在一路唸logo一路聽你的節目,
    讀設計真的很辛苦,我是澳門的設計師,好希望有一日來香港工作,
    你也要努力,實現自己的夢想

    Nick

  7. Jeff 說道:

    Vincy,

    好高興聽到你同我地既分享, 我而家做緊Interior Design, 本身都係係IVE讀Foundation Diplma再去讀Design Higher Diplma既.
    有時做Design都覺得真係幾辛苦, 仲會有d氣餒, 不過岩岩聽完你既故事, 你燃點番我當初入去讀Design既熱誠.
    既然我比起你無咁多困難, 而你都咬緊牙關撐落去, 我個d都只不過係微不足道. 希望你能夠堅持依份得天獨厚既樂天同信念, 做你自己喜歡做既事, 我相信梁媽媽都會以你為榮!!!!大家一齊努力呀!!!!

    Respect Your Patience!!!

    JEff

發表迴響

