20110220 什麼?黑紙Bookset八折?

原來在旺角田園書屋的2010偽文學雜誌黑紙Bookset是賣八折的,而且內裡有齊上年的一至十二期呀!怪不得貨去得那麼快!其他地方如Kubrick呀GOD呀樓上書屋呀也限量的在賣,可以上 www.blackpaper.com.hk 查看地點。

本篇發表於 黑紙。將永久鏈結加入書籤。

10 Responses to 20110220 什麼?黑紙Bookset八折?

  1. Shooting Stars 說道:

    我還剩下八月未買到,GOD都試過了。。XP

  2. KEN KAN 說道:

    岩岩買左喇!!!!!!!!
    好靚^^

  3. 小鷺 說道:

    請問是否去年12張黑紙,即係$8一張。

  4. Dev 說道:

    買左喇
    d職員怪怪地, 我又無留意佢地個樣,
    但感覺間野細細間好似好多職員咁 ..
    走o個陣覺得個氣氛好怪, 講唔出點怪 ..
    可能我心情怪 ..

  5. Dev 說道:

    哦.. 其實我都無見過你, 無野了。

  6. Man 說道:

    我今日係尖沙咀間H&M見到你呀!!@@!!!!!

發表迴響

