20110206 巡舖記

平時我比較少寫口語,但不同的時候用不同的語法,今天我要說了……

今日真係好嬲!真係好鬼嬲!
你地唔知咁多,我同阿林日曦同阿Bu都好鬼在意自己既《黑紙》架麻!
因為我地當左佢係我地三個既仔,邊個對佢唔好,我地就同佢博命!
所以,我地三個每逢經過便利店,就會入去睇下店員有冇放好我地既《黑紙》,
如果冇,我地一定會同店員好有禮貌咁講:「唔該你可唔可以放返好《黑紙》呀?」

點知,今日行過地鐵站入面其中一間便利店,
我用左十秒時間去搵下《黑紙》放左去邊,咦?點解唔見左既?
咦喂?放左去邊呀?又將我地《黑紙》收埋左呀?
我已經唔係第一次聽人講我地《黑紙》比人收埋左架喇!
我決定要有少少唔禮貌咁同店員講喇!我要喇!我好嬲呀!我真係好嬲囉!

 

 

 

 

 

呢個時候,我隔離有朋友同我講:「呢間OK黎架喎。」

哦?係咩?OK?OK!咁無野囉!唔比人搞錯架?真係好嬲!

本篇發表於 黑紙, 散文。將永久鏈結加入書籤。

12 Responses to 20110206 巡舖記

  1. yylau 說道:

    嬲自己低B!嬲! ~_~

  2. WC仔 說道:

    笑左:D

  3. Fish Mouth 說道:

    你染上咗「便利店過敏症」。

  4. Raven 說道:

    you are so cute XD

  5. Bonnie 說道:

    我都笑左!!!!!!好白痴!!!!
    我去過最差個間, 係龍翔個間!! 馬的! 沒把黑紙放好, 跟那店務員有禮貌表達一下, 她說我是撩交嗌!!可惡!!!!!!!!!!! (多個感嘆號表達不滿!)

  6. Sisi 說道:

    咁可惡, 等我都幫手同你睇實D便利店有冇放好《黑紙》

  7. Hira 說道:

    Haha, u r addicted, so am i. 🙂
    Everytime i pass a 7-11, i go in to have a look naturally.
    Good luck!

  8. 小Rain 說道:

    下次記住睇清楚先丫

  9. yau 說道:

    我有好好放黑紙呀…我返果間唔係OK黎架,,,
    如果你黎到816見唔到黑紙, 就因為黑紙經已賣光光了, 哈哈哈

  10. 小鷺 說道:

    我有個提意;不如放在一些汽水自助售賣機處賣,哪你就不需擔心有冇店舖冇上架,亦可以支持龐一鳴。其實用一蚊去7仔買東西呢,有D難為情,上次買的時候,哪位店員以為我派傳單,可能她年紀較大,接受唔到新事物。

  11. Dev 說道:

    俾!
    唔好嬲 😀

發表迴響

