20110203 《你睇我唔到》2011年新英雄「龐一鳴」

今晚及明晚的《你睇我唔到》有我2011年新英雄「龐一鳴」!他為了活得更有特色,而且對抗「大地產商霸權」壟斷香港人的生活,他由上年10月開始,「一年唔幫襯大地產商」及旗下一切有關商業。現在他出街都踏單車,吃東西要吃地方小店。我為了支持他,應承他我也一年不幫襯連鎖超市了!

他的Blog:http://yatming.wordpress.com/

本篇發表於 你睇我唔到。將永久鏈結加入書籤。

3 Responses to 20110203 《你睇我唔到》2011年新英雄「龐一鳴」

  1. BlackTa 說道:

    我會盡力響應,支持他!!

  2. jessica to 說道:

    我也會盡量不光顧那些連鎖的店~^__^

  3. SiHeng 說道:

    有意思,盡力支持, (不只一年)!

發表迴響

